Skip to main content

Om os

Sekretariat

Vores sekretariat

DFM har gennem de sidste par år været under stor udvikling, herunder også udvidelsen af sekretariatet i Dansk Facilities Management. Det skyldes, at FM generelt er blevet mere udbredt og at branchen er i rivende udvikling bl.a. ift. bæredygtighed, digitalisering og den hybride arbejdsplads.

Foreningen er bygget op omkring en bestyrelse på 5 ordinære medlemmer og 2 suppleanter, et sekretariat med 6 faste medarbejdere og en række konsulenter, som løser forskellige opgaver for foreningen. Foreningen har ligeledes en udvalgsstruktur, hvor foreningens medlemmer inviteres til at deltage aktivt i udviklingen af FM i Danmark gennem udvalgsarbejde.

Helle-Lohmann-Rasmussen-Sekretariatet-i-Dansk-Facilities-Management

Helle Lohmann Rasmussen

Direktør

Telefon: +45 4060 4764
Email: hlr@dfm-net.dk

Karen-Westergaard-Nielsen-Sekretariatet-i-Dansk-Facilities-Management

Karen Westergaard Nielsen

Vicedirektør

Telefon: +45 2964 4385
Email: kwn@dfm-net.dk

Alberte-Ariel-Nyegaard-Sekretariatet-i-Dansk-Facilities-Management

Alberte Ariel Nyegaard

Kommunikationsansvarlig

Telefon: +45 2015 5279
Email: aan@dfm-net.dk

Taus-Bøytler-projektleder-DFM

Taus Bøytler

Projektleder

Telefon: +45 2985 5316
Email: tb@dfm-net.dk

else-marie-thorgaard-netværkschef-DFM

Else Marie Thorgaard

Chef for netværk og forretningsudvikling

Telefon: +45 2199 9738
Email: emt@dfm-net.dk

Rikke-Soede-Projektleder-DFM

Rikke Soede

Projektleder

Telefon: +45 3029 8450
Email: rso@dfm-net.dk

Bliv medlem af DFM


Som medlem bliver du en del af et fagligt netværk, hvor der kan hentes inspiration og sparring, deles viden og opbygges solide relationer. For de som har lyst til det, er der også rig mulighed for at være med til at præge udviklingen både i foreningen og inden for branchen generelt.

Meld dig ind