Arrangementer
tablet-menu
Arrangementer
mobile-menu
16. marts 2021
09:30 - 12:00

Hvordan digitaliserer du processen fra Indmelding til Helpdesk og Udførelse?

Arrangør: Webinaret afholdes i et samarbejde mellem MainManager og KMD
Deltag i webinaret og oplev potentialet for optimering af processerne.
Dato
16. marts 2021
Tid
09:30 - 12:00
Sted
Mødet afholdes virtuelt via link - se nedenfor
Tilmelding
-
Tilmelding
Tilmeld dig via dette link: https://w.tame.events/e/194018760

Deltag i webinaret og oplev potentialet for optimering af processerne

Herunder:

  • Oplev processen – indmeldelsen foretages digitalt - Helpdesken modtager indmeldelsen og foretager sagsbehandling og videresender opgaven digitalt til tekniske service assistenter – De tekniske service assistenter har et overblik overopgaverne.

  • Oplev processen – indmeldelsen foretages digitalt - Helpdesken modtager indmeldelsen og foretager sagsbehandling og videresender opgaven digitalt til eksterne håndværkere – De eksterne håndværkere modtager opgaven.

  • Se værdien af, at den interne og eksterne kommunikation foretages og dokumenteres digitalt.

Agenda

  • 09:30 Indledning v/KMD
  • 09:45 Demo af dagens emne v/MainManager
  • 11:15 Spørgsmål v/KMD
  • 11:45 Opsamling på gevinsterne ved at optimere de daglige processer med KMD Mainmanager v/KMD


Tilmelding: https://w.tame.events/e/194018760

Tilmeldingsfrist: 2. marts 2021 

Annoncer