Faglig viden
tablet-menu
Faglig viden
mobile-menu

Søg artikler

Søgning på forfatter: Claus Sneppen
2 artikler

Virksomheder og organisationer er udfordret i deres brug af møder i en virkelighed, hvor digitaliseringen stiller
krav til ændret adfærd i hele værdikæden.
For at skabe en større forståelse af det fysiske mødes styrker og svagheder, har 3rdDimension og LEAD Agency
i samarbejde med Instituttet for Fremtidsforskning, Aarhus Universitet og Københavns Universitet, initieret tænketanken ’Det fysiske møde - i en digital fremtid’.

Arbejdet i tænketanken har genereret ny og værdifuld viden om, hvorfor og hvornår vi i en kommerciel kontekst skal mødes fysisk – og hvorfor og hvornår vi skal gøre det digitalt. Resultater og anbefalinger blev præsenteret i januar under overskriften ’Morgendagens Møder’- og samles op i dette executive summary.
31. maj 2018
Er dine møder og mødepunkter med kunder eller kollegaer (ubevidst) designet som et forhindringsløb, der modarbejder samskabelse? Alt for mange møder har indbygget forhindringer for at skabe nærhed. Og nærhed er en forudsætning for at udvikle løsninger sammen.
3. maj 2018

                     

                     

 

Annoncer