Faglig viden
tablet-menu
Faglig viden
mobile-menu

Søg artikler

Søgning på lignende artikler: Grib den digitale verden
599 artikler

Du får en god idé eller har et problem du skal forelægge ledelsen, så der kan blive taget en beslutning. Hvordan gør man det, og hvad gør man ikke? Som driftsperson kan det være svært at komme ud over rampen. Her får du en guide til at komme i gang med business cases, så dine budskaber trænger igennem på direktionsgangen.
8. juli 2019
At fastlægge 17 verdensmål har været en fantastisk kommunikativ succes for FN. Stort set alt, hvad der er favnet i verdensmålene er "gammelt stof", så det store gennemslag skal findes i timingen.
7. juni 2019
I årtier er manglende driftshensyn i forbindelse med nybyggeri blevet drøftet blandt byg- og driftsherrer.
7. juni 2019
FM har været under løbende forandring og udvikling gennem mere end 40 år. I de kommende år vil øget digitalisering og nye generationer på arbejdsmarkedet medføre nye, store forandringer i den måde, vi tænker og arbejder med FM på.
7. juni 2019
Hvilke kompetencer og erfaringer og hvilken viden skal til for at være FM'er? I redaktionen undersøger vi dette blandt branchens medlemmer og bringer hermed den første tekst om en kendt og værdsat kollega.
7. juni 2019
Professionelle måltider spiller en betydningsfuld rolle og er en central del af både private og offentlige virksomheder og institutioner. Nogle steder i form af en medarbejderkantine, andre steder som en integreret del af serviceydelsen, for eksempel på hospitaler og plejehjem. Her har gode måltidsoplevelser betydning for både arbejdsglæde og livskvalitet. De professionelle måltider står desuden over for en vigtig udfordring: nødvendigheden af grøn omstilling. der er behov for bæredygtige løsninger og en generel omlægning af måltidspolitikken. Dette kræver faglige ressourcer at gennemføre. Professionsbachelorer i ernæring og sundhed kan bidrage med vigitig viden og praktisk erfaring, både når det kommer til sikringen af de gode måltidsoplevelser og den grønne omstilling i professionelle køkkener.
7. juni 2019
For me, when creating an office, it is about weighing the advantages of each choice we make. Or how I use to put it: that we understand why we choose, what we choose and why we don't choose, what we don't choose
7. juni 2019
1 ... 60   

                     

                     

 

Annoncer